Tidsinställt test.

AVSLUTA MENINGEN;
Jag har insett att min senaste kyss - Var mycket bra. 
Jag saknar - Sommaren. 
Jag pratar - En hel del.  
Jag skrattar - Väldigt olika. 
Jag tycker om - Musik!
Jag avskyr när folk - Sprider falska rykten.  
Mina närmaste vänner är - De finaste i världen. 
Min(a) första vän(ner) hette - William Snöbohm, Ludvig Rieém Christoffersson. 
Min första kärlek hette - Daniel tror jag. 
Kärlek är - En underbar känsla. 
Min favoritfilm är- Forrest Gump. 
När jag borstar tänderna - Känner jag mig ful. 
När jag lagar mat - Börjar det oftast brinna... 
Jag är rädd för - Framtiden.  
Jag önskar - Att jag fick alla de grejerna jag just nu verkligen behöver. 
Den värsta känslan är - När man tappar mobilen och ska plocka upp den, och är rädd för att ha spräckt skärmen. 
Den bästa känslan är - Att vara lycklig. 
Jag vill - Att sommaren ska komma nu. Nu direkt. Komkomkom!
Jag är bäst på - Att tänka positivt. 
Jag är sämst på - Att göra det jag lovar mig själv att göra. 
Jag kommer alltid att vara - Linnéa. 
Det finaste som finns - En sommaräng.  
I sommar - Tänker jag köra så jävla hååårt!
Sist jag grät var - Igår.
Jag kan - Träffa papperskorgen när jag ska kasta mitt papper. Touché. 
Min mobiltelefon är - En stor del av mitt liv. Sad but true
När jag vaknar på morgonen - Tänker jag: Just fucking smile. Just do it. 
Innan jag somnar - Ligger jag och smsar med vänner. 
Just nu tänker jag på- När jag måste dra till träningen. 
Mitt första barn - Ska jag skämma bort like hell!
Det fulaste som finns är - Du. 
Jag har aldrig - Skärt mig själv. Oavsett hur mycket jag velat. 
Idag har jag - Ätit fisk. 
På gymnasiet - Ska jag lära känna underbart nytt folk. På fastlandet. 
Jag vill verkligen - Åka utomlands.

Kommentarer
Postat av: ALVA

"När jag lagar mat - Börjar det oftast brinna... " Hahahaha som jag då! Eller ah, när jag ska baka kakor.. ;)

2012-02-13 @ 20:02:11
URL: http://alvalicious.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback