Jag är glad över att jag har de bästavännerna jag har


Knasisarna på bilderna över är de bästa & finaste som finns i mitt liv. Fan vad jag älskar dem varelserna. 

Har värsta planen inför imorgonbitti! Uppstigning klockan halv åtta då jag drar ut på en jogging-runda. När jag kommer hem äter jag en bra frukost och hoppar sedan in i duschen. Tar mig till Hemse hallen runt nio tiden där krullis ska spelas. Så många blandade känslor till inför det hela. Jag är så otroligt nevös men samtidigt så  jävla förväntansfull och taggad!! Får hoppas på det bästa och önskar mina fiender ett lycka till.
Jag hänger i hallen resten av dagen och när allt är klart är det träning som står på tur. (Och den här gången finns det ingen elak is att halka på. Ska köra fullt ut)
Ska lägga mig i sängen nu fast jag är säker på att det kommer ta ett tag innan jag somnar. Sleep tight babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback