Fri som en fågel

Åh ja vad livet rullar på galant. Åker typ rullskridskor ner för en brant backe, jag bara flyger fram.
Hej gud! Om du nu läser detta så ber jag dig om en tjänst. Jag vet att det brukar glädja dig att förstöra allting när livet är på topp. Att knuffa mig när jag åker rullskridskor ner för backen. Att glädjas av att se när skrapsåren skapas på min kropp. Men denna gång, kan du snälla låta bli?- Jag upplever just nu en av få gånger i mitt liv då allt känns komplett. Och det är så jävla trevligt rent ut sagt. Så snälla. Ge lite smärta till den där tjejen som sitter hemma och badar i pengar samtidigt som tio killar smeker hennes fötter. (Oh wtf??) Vore riktigt bussigt. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback