Ett år kvar

Så... Vad hände? Jo det sket sig (Förstås). Vet inte riktigt vad som bokstavligen hände, vad vi gjorde fel.  Tror orsaken är att vi inte hade turen på vår sida, som de övriga lagen hade. För vi spelade ju faktiskt grymt rakt igenom! 
Men jag är konstigt nog inte så besviken som jag trodde jag skulle vara. Får heja på trulsi och hans lag nu i semi! :-) 
& vet ni vad som är underbart gånger tusen? Imorgon ryker min tandställning. "Smiiiiille". För er som inte vetat att jag haft det har jag haft det på vänster sidan av munnen. Så jag har ätit på höger sida i ett och ett halvt år nu. (Vilket blir jävligt irriterande efter ett tag). Men imorgon, FINALLY!
Typ femman (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback