Älska din barndom.

Så otroligt meningslös kväll. Har inte sett Glee att all.. För jag inte ens haft orken till att sätta på den datorn. (Vad händer med mig egentligen?) Jag har faktiskt suttit och kollat på bilddagboken ikväll och stört mig på hur vuxet alla dessa småbarn beter sig. Varför tar de inte hand om sin barndom för? Det är ju typ det finaste vi någonsin kommer uppleva.. Argh. (Sen är det förmodligen någon som tänker på mig när jag skrev som jag skrev. Och ja, jag är väl praktiskt taget ännu ett barn. Jag försöker ta hand om det så gott det går...) 

Har ni märkt att det kommit lite nykomlingar i mina länkar? Bland annat denna dö-snygga brud Tilde! Att klicka in på hennes blogg är något ni inte kommer ångra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback