Without a picture


Kvällen blev lyckad!
Även fast planerna inte gick som planerat... Var ju som ni vet, på min älskade gård. Där var jag i några timmar med dom allra minsta. Dansade till fest hos mange, lyssnade på roliga historier, fick mängder av kramar, sjöng med till bögarnas fel..Dom gör mig så glada! Har fått massa vänförfrågningar från mina favoriter på facebook. Sitter även och chattar med dom nu, hihi. Det bästa är när dom ska gå (no offense) Då kommer dom och kramar om mig och säger alltid "Vi ses nästa fredag!!". Åhh kärlek till dom.
Senare kom grabbarna till gården, vi tog det mest lugnt. Storebror kom också, fan vad jag saknat honom ♥
Hur kommer det sig att hela dethär inlägget har jag bara skrivit tråkigt påstående? Sorry guys.
Nu cyklar jag och ser fotboll. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback