DANCE LIKE NO ONE IS WATCHING AND LIVE LIKE IT'S HEAVEN ON EARTH

1040024-10-1315611026175_largefakta.
Tja bror!
..Är det bara jag som bokstavligen hatar det urlöjliga uttrycket? Anyway..Min dag började, som ni redan vet, med fotboll. Däremot blev det förlust till mina grabbar och vinst till Gute, GZ boys. Efter det blev det biltur hem med min helsköna paps. Ikväll drog jag till lindeberget, som ligger hela 1.5 mil härifrån. Där fotade jag fåtal bilder, tänkte och levde livet i tystnad..nice dude. Planerna inför imorgon (eller praktiskt taget idag, eftersom klockan är över 00.00) det är att förmodligen träffa Clara och se fotboll tillsammans med henne. Annars hemmahäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback