Jag superälskar hösten

Först och främst. Har fått en kommentar ifrån "Youknow"..och jag  har faktiskt ingen aning om vem du är? Ber om ursäkt. Hör av dig på facebook så jag kan besvara dina frågor.
Hej! Händelsen igår tänker jag inte dra här på bloggen. Det händer så otroligt mycket i mitt liv, som det alltid gör när jag är singel. Fucking crazy!!
Igår var jag som ni redan visste inne i stan med Clara, såg fotboll i tre timmar. Jag älskar dig Claris!
Nu är det snart dags att lira match, mot det svåraste motståndet.. tagga!

Kommentarer
Postat av: youknow.

PALLA...

2011-09-12 @ 20:24:01
Postat av: Jens ♥

Vinnaren Uppe!

2011-09-12 @ 21:27:57
URL: http://nattstad.se/jensnorell

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback