I'm back

Tumblr_lqyxasis7g1r1biuio1_500_large
Jag tror jag aldrig varit ifrån den här bloggen så länge som jag varit ifrån den nu. Men nu är jag tillbaka, efter en djup saknad. 
Snabb och kort sammanfattning av dagarna som gått.
Fredag- Som ni redan visste spenderade jag tid på gården. Sov sedan vid Unni. Gården var otroligt lame, vi somnade båda två.. 
Lördag- Vaknade otroligt nog klockan sju på morgonen. Väntade på att Unni skulle vakna. Drog in till stan. Såg bio. Unni sov vid mig. 
Söndag- Avgörande fotbollsmatchen..förlust tyvärr. Om vi vunnit hade vi varit serievinnare. Nöjd tvåa anyway!
Måndag- Otroligt dryg skoldag. Hatar måndagar. Såg på innebandyträningen efteråt pga förkyldning.
Tisdag- Skoldagen gick fort. Drog till stan. Dansade, sjukt kul! Åkte hem.
Idag är det onsdag. Mitt under skoldagen kände jag mig hängig och gick till skolsköterskan, feber it was. Åkte hem, sov från 14:30-18:30. Nu mår jag mycket bättre! Så jag pallrar mig till skolan imorgon, åker därefter hem till Maja och är närvarande på fotbollsträningen. Ska försöka vara aktiv nu framöver, hoppas ni mår fett bra! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback