Det ni missat :-)


Åh jag har saknat att blogga. Jag försvann igen! (som ni uppenbarligen märkte).
Varför? Fullt upp..



Lördag: Befann mig på Klintemarknad i någon timme. Riktigt skoj! Efteråt hade jag massa ärenden i stan. På kvällen kom mina favoriter hit, Rasmus & Ronja!

Söndag: Fotade och kollade på fotboll. Redigerade bilder resten av dagen. Puh

Måndag: Skolan var otroligt rolig, hade kul med en av mina bästavänner: Adam! & efter skolan var det innebandyträning och därefter fotbollsträning.

Tisdag: Upp tidigt! Båten till stockholm med familjen, shoppade hela dagen. På kvällen såg vi hockey, djurgården-brynäs. Djurgården förlorade... 
Onsdag: Upp tidigt igen! Båten hem. Och ikväll taggar jag fys :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback