Min morgon

Vaknade klockan 7 O'clock, ställde mig upp och ramlade ihop. La mig i sängen igen, och det var då jag kom på: hur fan kommer jag hem från Visby? Skulle ju dit på träning, kom på att jag hade ingen skjuts hem :-( Och om jag åkte med mamma dit fick jag sitta och vänta i ungefär en timme. Så jag sket i träningen, ångest...Men jag springer här hemma istället!
Fan vad jag sovit dåligt. La mig tolv och vaknade ett av ett sms från Kidd klockan halv två: "Jag vaknade och kan inte somna om :-( är du vaken? <3". Klockan fem vaknade jag också av ett sms: "Är du vaken bruden? :-)" ...Vem fan är vaken klockan fem? Idiot-Elliot!
Klockan sju vaknade jag som sagt, men den storyn har jag redan dragit. Efter tre och en halv timme vaknade jag av dolt nummer. Kvart över elva ringde Mikael Juniwik, jag hann däremot inte svara...Men han ringer väl förmodligen upp :-)
Hahaha, vilket tråkigt inlägg..Never mind. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback