Försöker om på nytt


Två till bilder från fotograferingen!
Första skoldagen är passerad. & hur kändes det? Jag vet att jag skrev om det lite smått i det förra inlägget, men då var jag så dryg..Det gick iallafall förvånande bra. Klarade mig igenom lektionerna ûber bra och är faktiskt småtaggad inför imorgon. Dessutom har vi någon konstig "Läsar-vecka" den här veckan, så vi läser en halvtimme varje morgon..(Gay-bögby♥) 
Träningen var förövrigt sjukt tråkig. Så otroligt några så det blir allmänt drygt..
Imorgon är det Tisdag. Äntligeeeen!!
•Klarar mig igenom den värsta skoldagen.
•Åker in och dansar.
•Går hem till Villiam, myser lite där♥
•Jag och Villiam går och ser hockey.
•Åker hem med mamsi. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback