The most beautiful thing in this world is to see someone smile, and know That your the reason Behind that smile ! :)

HAHA BAAABY!
Pepparkakor och onyttigheter ikväll med familjen! Love them.
Ett av det bästa som finns är att köpa julklappar till personer (Och att få förstås..) Jag har en anteckning på mobilen till vilka jag ska köpa julklappar. Den börjar bli låÅåÅng.. Har inte ens börjat, ångest. 
Jag ska iallafall åka in till stan imorgon med Matilda och Joakim. Kanske hittar några klappisar där! 
NU: Sitter jag och chattar med världens bästa Fanny. Även Edvin. 
SEN: Prata med Unni. 
SENARE: Film & sängen.

Kommentarer
Postat av: Tess

hahah, det e okej hjärtat! Jag lyckades ju bra ändå! LOOOOVEEEEEEEEEEEEEE

2011-11-29 @ 23:42:48
URL: http://tres.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får kul i stan, kanske stöter på varandra där...

2011-11-30 @ 15:00:15
Postat av: Anonym

Haahaha..... nice bild!



Men vilken skola går du på? :)

2011-11-30 @ 21:22:31
Postat av: Anonym

Jag skickade en kommentar men det står inte att jag har det så jag ställer frågan igen ;D :vilken skola går du i?

2011-11-30 @ 21:38:59
Postat av: Anonym

Aa, great! Nu syns det! ;P

2011-11-30 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback