A&K

Riktigt bra kväll som har spenderats med Adam & Kalle. Vi har suttit uppe på ungdomsrummet: snackat, chillat, lyssnat på musik och haft det nice. 
Imorgon kommer jag knappt att blogga. Jag ska upp och fixa massa ärenden först. Sen ska jag sälja på Hemse julmarknad med innebandylaget i tre timmar. Efter det drar jag direkt in till Visby och dansar på en annan julmarknad där! Sist men inte minst ska jag träffa min bästavän, William! Blir en stressig men härlig dag :-) Julen är här, helt sjukt.
Nu ska vi se film! Puss natti♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina pojkar

2011-11-27 @ 07:26:43
Postat av: michelle

Såg ut som en mysig kväll med snygga killar ;D

besök gärna min blogg

2011-11-27 @ 10:11:29
URL: http://moofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback