slöjdag.

Halloj! Efter jag skrivit mitt förra inlägg var jag med min fina vän Isabelle, vi solade, pratade, sjöng, dansade...sånt som vi brukar göra på slöjdag.
Efter det har jag väl i princip snackat skype hela kvällen. Först med underbaraste Unni & efter det med göteborgarna. Har hänt en grej ikväll som har fått mig på bättre humör, hihihih. Fått en chans jag lätt tänker ta vara på!
dehär är då mina fina göteborgare plus jag, i ett exempel gjord av sixten♥
vem är dom här 'göteborgarna' jag pratar om?  jo det är några kompisar jag träffade för en vecka sen, dom var på klassresa här på gotland. sen dess har jag pratat i skype eller telefon med dom alla precis varje dag. finare killar får man leta efter!!♥
nu skall jag lägga på skype (snackar med killarna), ringa upp erik på telefonen, lägga mig i sängen, prata med han tills jag somnar. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback