testispär

Hur gammal var du? när då?
Vilken klass gick du i? vi säger femman dåra.
Vad hade du för hårfärg? blond.
Hur lång var du? minns inte, ganska lång.
Vem var du kär i? Hugo
Hade du någon pojk/flickvän? Jo, eller... sommaren till sexan.
Vad brukade du göra på fritiden? Spela fotboll?
Vilka umgicks du med? De jag inte umgås med idag..
Hur såg du ut? haha, talar vi inte om.
Var allt bättre då? Mycket.
Skulle du vilja gå tillbaka dig? va?
Har du förändrats? JA.

NU

Hur gammal är du? 13 imorgon.
Vilken klass går du i? 6an (snart 7an)
Vad har du för hårfärg? Blond/brun-
Hur lång är du? 167
Har du någon pojk/flickvän? Nej..
Vad brukar du göra på fritiden? Dansar, spelar fotboll, tränar innebandy, tränar, sjunger & spelar gitarr.
Vilka umgås du med? Dom jag älskar mest.
Hur ser du ut? Inte som förr.

HAR DU..

sovit brevid någon av samma kön? Ja.
sovit brevid någon av motsatt kön? Ja
slagit ner någon? Nei.
ljugit för en bra vän? Ja
svikit någon? Ja
fuskat på prov/läxförhör? Kanske.
blivit kallad Bögjävel? Nej.
kallat någon Bögjävel? Nej.

VEM..

skrev du senast till på msn? Edvin...
kramade du senast? Lisa.
kan du lita på till 100%? fem personer.
är den finaste personen som finns? Mina närmsta.
vill du vara med just nu? han?
ringde dig senast? Jasmine.
skicka ett sms till dig senast? Elliot
skickade du sms till senast? Elliot.

VAD..

drack du senast? Mjölk
köpte du senast? Minns ej.
gjorde du igår? Var med flickorna + göteborgarna.
ska du göra imorgon? Gå i skolan & träna.
vill du göra just nu? Inte börja skolan.
åt du senast? Frulle.
är närmast dig som är rosa? Ett papper.

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Är du kär nu? Ja.
Har du sårat nån så de börjat gråta? ja.
Har nån sårat dig så du börjat gråta? ja.
Har du haft ett förhållande som varade över 3 månader? ja.
Har du haft ett förhållande som varade över ett år? Wow, minns inte.
Har du haft ett förhållande som varade över två år? Nej.

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra: Ja.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja...
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja, haha.
Jag har en hemlighet som ingen vet: Ja.
Jag har fuskat i ett spel: hhihi, ja. (kalaha)
Jag har struntat i ett prov: Nja...

DÅLIGA TIDER

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden: HELL no.
Jag har tagit mediciner mot depression: Wtf? Depression?
Jag har ätstörningar: Nei.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det: Ja
Jag har vaknat gråtande: Jo.
Jag har somnat gråtande: Jo.

DÖDEN

Jag hatar begravningar: JA.
Jag har sett någon dö: På tv?
Någon vän till mig har försökt begå självmord: ja....
Någon vän till mig har begått självmord: Nja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback