NU VET NI!

kass bild.
Kom hem sent igår, därför jag inte bloggade mer. I stan umgicks jag med mina favoriter: Unni, Lisa, Elin & Tess. ♥ Fan va människor kan göra en glad för tillfället, helt sjukt.
Idag är det fredag, känns inte riktigt som det bara för jag inte skall iväg till någon kompis... 
Istället skall jag på klass övernattning, kul! Vi skall vara borta hela dagen idag; dvs ingen skola, yeyy.
Imorgon klockan 13:00 åker jag till stan på innebandyavslutning. Alltså är jag inte hemma förrän imorgon sent på kvällen. DÅ kan jag blogga igen ;-)
Mitt humör är ännu dåligt, skall ringa lite folk idag som kanske får mig på bättre humör.
Skall iaf vara social mot min älskade klass idag!!! :)
BTW: Big love to Måns, Pontus, Erik, Jakob & Sixten, mina fina göteborgare♥
HA DET BRA. kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback