Lördag

Alarmet ringde halv nio. Jag & Clara fixade till oss och åkte sedan till match. (AIK vs FG86, Division 2) Resultatet blev 12-0 till AIK, inte det roligaste att kolla på sådana matcher. Menmen, good work AIK. Speciellt Leo ;-)
Efter det så sa jag hejdå till Clara och åkte sedan vidare till Vänge där jag skulle spela match.
Vinst till oss! Helt seriöst var dehär den tråkigaste matchen jag någonsin spelat.. Jag höll på att somna på planen!! Lack tjej var jag efter också... Fyfan aldrig igen.
När jag kom hem badade jag i en timme, jag rakade bara ETT ben, bara så ni vet! Sjukt konstigt helt enkelt.
Resten av kvällen har spenderats på skype med Clara, Leo & ett tag Unni. Snackat med Leo i cirka en timme nu.
Skräckfilm är det som gäller nu, puss sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback