långt inlägg

Hallåhallå, jag har varit off hela helgen..I know. Men förklaringen till det fick ni ju i inlägget under, right? :)
Min helg i kort exempel.
Fredag: Jag & min klass tog bussen till vandrarhemmet i Ljugarn där vi skulle sova. Vi cyklade sedan till golfplanen & golfade hela dagen, fyfan va kul!!! Efter det cyklade vi hem till våran  lärare där vi badade, hoppade studsmatta, fikade & hade allmänt mysigt. Senare på kvällen såg vi på solnedgången tillsammans nere vid raukarna och grillade. Fantastisk dag med dom bästa, loveu!
Lördag: Fina Jasmine och jag åkte till stan: åt på glassbaren, chillade vi almedalen. Därefter gick vi till Kanonen där det var innebandyavslutning med laget. Vi bowlade, spelade laserdome, biljard & något annat. Senare skulle vi bada. Det första jag gör när vi kommer till 'bad'stället är att gå vilse i huset, jag fick panik. hahahah! Mycket skratt denna kväll. Älskar dehär gänget också, tack för denna säsong älsklingar ♥
Söndag(Idag): Klockan är två så har väl inte hunnit göra så mycket? Har spelat match emot Dalhem vilket var otroligt roligt, vinst  med 5-4 dessutom! Spännande match definitivt.
BILDER:
cp fröken ;)
finis♥
du  betyder otroligt hjärtat!!
yeah ;)
<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: ebba nylund

2011-05-22 @ 18:23:10
URL: http://ebbanylundsbilder.blogg.se/
Postat av: ebba nylund

ta bort mig från klassbild!

2011-05-22 @ 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback