Fotboll, en drog

rosita♥linnéa
Min dag började med en aning sovmorgon. Sedan tog jag mig till stan där jag har besökt doktorn!
Här & nu sitter jag hemma vid min mormor & morfar. Chillar, njuter av ledigheten, snackar lite med Alexander Karlsson i telefon :)
Med tanke på att jag har lite cash i min ficka nu för tiden, så skall jag nog shoppa sen! 900 spänn är det jag har kvar sen min födelsedag. Btw; jag har inte ens fått hälften av mina presenter, skall få mycket på söndag med!
Skall träffa Clara vid två, kanske grabbarna senare ...men vet inte hur det blev med det...
Annars då? Jo...Ida Johansson(en bra vän) skall börja spela i mitt fotbollslag, underbart är det enda rätta ordet! Tagga träning ikväll då bruden.
Aja. Nu skall jag sola i längtan på att klockan skall ticka 2! PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback