OKOK WOOOOW!

Skolavslutningsfesten, ett av de bästa någonsin. Jag har varit på många fester, men denhär slår alla. 
Allt var helt enkelt obeskrivligt. Jag dansade sammanlagt kanske två och en halv timme av fyra? Ganska lite men jag fick tid att prata med gamla vänner den tiden som återstod. Dessutom stod jag längst fram när tensta sjöng, fyfan vilken läckerbit! Men mitt i allt mingel blev det kaos, en okänd brud nitade till mig två gånger. Mina nära och kära blev förbannad medans jag inte hade orken att bry mig. Tack till alla er godingar som gjorde min kväll till den bästa, mycket kärlek!!!

Kommentarer
Postat av: moaffoto

äntligen upptaderar du linnéa, har klickat mig in på din blogg as många gånger utan att du upptaderat ;)



LOVE YOUR BLOG!

2011-06-17 @ 22:43:14
URL: http://moaffoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback