Loca people

Som ni förmodligen la märke till bloggade jag inte mer igår. Av anledningen att jag inte hade något annat att skriva än vad som stod i de inläggen jag gjorde. Gårkvällen och natten såg ut så som att jag fotade med lillebror ett tag & sen snackade jag skype med mina fina göteborgare som ni hört talas om förut! & sen chattade jag med den bästa som finns hela kvällen.
Lördag idag då, solen skiner som den gjort dom senaste dagarna. Jag ska till stan och kolla moppe till storebror. Sen till Vall och fira att kusin tagit studenten. Gustaf bor även trehundra meter ifrån så kanske hittar på något med honom om han har tid. :) Time to go, ha en trevlig godisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback