fotbolls snack made by lcp

Jag hatar personer som går in på planen och beter sig som om det vore andra världskriget, varför kan man inte bara spela fotboll istället..? Jag är sur, jag är sur för att folk inte kan bete sig på en fotbollsplan och för att jag har ett skadat knä. Matchen överhuvudtaget gick kanon, 7-0 till oss!! Skadat knä...:jag blev glidtacklad av en bekant. Jag är en sån människa som åtminsone säger förlåt om jag råkar skada någon (Jag skadar aldrig någon medvetet inom sporten) Vad fick jag av henne...ett stort leende, väx upp. I vilket fall gör det förskräckligt ont och det har det gjort sedan fallet. Men inte fan ger jag upp, utan jag ska spela!! 
yesyes....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback