"Äkta kärlek gör alltid ont i slutändan"

1268460003677473_large
Om du verkligen älskar mig hade du frågat vilka jag menar när jag säger att jag ska vara med kompisar.
Om du verkligen älskar mig hade du stalkat min logg på facebook och kontaktat mig direkt när du såg att en kille skrivit. 
Om du verkligen älskar mig hade du skrivit att du älskade mig hur många gånger som helst per dag. 
Om du verkligen älskar mig hade du ringt och sagt förlåt om du svarat på mitt sms tio minuter sent.
Om du verkligen älskar mig hade du hållt i min hand oavsett om dina vänner var där. 
Om du verkligen älskar mig hade du varit stolt över mig. 
Jag gör allt detdär mot dig, men inte du mot mig. Varför älska och förebli oälskad? Ska man fortsätta kämpa för kärleken? Life is so hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback