Min förebild

Jag har en vän som är helt otrolig. Hon är en sådan fantastisk människa så jag får spader. Hennes ord och texter hon skriver ut på sin blogg, är så sjukt mäktiga och betydelsefulla. Om alla tänkte på det sättet hon tänker, hade världen sett så mycket annorlunda ut. Den här tjejen är hur fin som helst. Pojken hon har borde vara den lyckligaste personen i världen. Jag skulle tillängna alla pris som går att ge till vännen min, om jag så fick. Hon är värd nobelpris, hon är värd all kärlek. Hon är så otroligt vacker, hon är så otroligt bra. Om ni alla tar en titt in på hennes blogg, läser hennes inlägg högt för er själva. Kommer även ni upptäcka vilken ängel hon är.
Hon är min förebild. Denhär underbara människan är inte någon annan än Saga Markkula. Va aldrig någon annan än dig själv Saga. Så många människor ser upp till dig för den du är. Du sprider så mycket lycka till människor. Jag säger det igen, du är min förebild, för den du är. 
Underbar

Saga Markkula: "Men jag tror att mänskligheten kan ta ett jättekliv, om vi tar många småkliv tillsammans."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback