Linnéa tankar

känsliga läsare, varning.

Fatta vad najs att ha blöja. Jag låter helt sjuk i huvudet. Men tänk er den underbara känslan av att bara ställa sig o skita (ursäkta) var som helst.

Du går mitt på stan, får plötsligt dendär jobbiga känslan av nödighet. Vart ska man ta vägen? Alternativ: Donken? Dom tiggar fem kronor för att jag ska spendera mina behov där, jag menar hallååå. Gå in till H&M och fråga om du får låna? Hur pinsamt är inte det.. :/
MEN om du möjligen har blöja kan du bara ställa dig där, mitt i folksamligen och bara släppa det. Ganska disgusting att gå runt med det i "byxan" förstås. Tankar som slår mig när jag ser min lilla kusin stå ute i hallen i blöja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback