Gästblogg av Henkis


ChO man1. ZUP? Mitt i våran trevliga middagstund kom Linnéas blogg fram som samtalsämne. Hon ställde frågan om någon ville gästblogga, jag var lugnt på! Kanske ska ta det från början: Hej! Jag heter Henrik och är Linnéas nyblivna vän ifrån Skåne. Jag är femton vårar och en fotbollsintresserad kille. Mina föräldrar är bekant med Linnéas farmor och farfar, just därför umgås vi ikväll. Linnéa är en otrolig tjej för er som inte känner henne. Fucking hot är hon med, ;)

Vi har precis ätit klart middag och väntar nu på fika. Linnéa och min tvillingbror Isac är ute och gör regndansen. Härliga människor.  Vill ni se hur jag ser ut? I'm sorry ''/ Har inte orken att gå in på facebook och spara en bild och sedan lägga upp här. Jag är vrålsnygg bara så ni vet!!!!!!! Joke. Därför blir detta inlägg bildlöst, tråkig kille? Javisst. 
Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva..vi hörs kanske..i framtiden..ingen vet vad som väntar..Hejdåpuss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback