bästavän test

frågor om din bästa vän!

vad heter hon ? Unni Michaela Inna Wahlberg Dahlstedt 
hur gammal är hon ? 14
vad har hon för hårfärg ? blond
brukar hon färga håret ? aldrig hänt
vilka färger har hon haft ? blond
vad gör ni när ni umgås ? allt
är hon galen ? kan hända, däremot är jag den galna av oss.
vad är erat första minne ? hon var med saga & jag var med vendela. vi var nere vid kneippbyn under vintertid, jag gick på en planka & det var grönt skabbigt vatten under. jag hängde mig på plankan och kom sedan inte upp igen, så jag ramla i...
har ni många minnen tsm ? som fan
vart bor hon ? väskinde :-(
har ni varit utomlands tillsammans ? i september
hur ser hennes klädstil ut ? enkel , naturlig, unni
hur många syskon har hon ? 1 riktigt, två halva & sen jag!
när träffades ni första gången ? Maj 2010
hur träffades ni ? genom internet
vilka sporter går hon i ? ingen
vad brukar hon göra på helgerna ? antingen va vid sin pappa eller va med mig
brukar ni säga att ni älskar varandra ? efter varje telefonsamtal & ganska ofta annars.
har hon fräknar ? nej
har ni kollat på film någon gång ? ja
har ni bråkat någon gång ? aldrig någonsin.
har ni skrattat tills ni gråtit ? jo haha
har ni sovit i samma säng ? jaa
har du sett henne gråta ? Nej..
vad gjorde du då ? -
har du sett henne vara riktigt arg ? tror inte det?
har hon sett dig gråta ? japp
vad ska ni göra i sommar ? be together
vad är det bästa med henne ? allt
vad skulle du vilja att hon ändra på? ingenting
var du några smeknamn på henne? unnsan, unn, unnili, u
älskar du henne ? mer än någonsin

Kommentarer
Postat av: Unni

jag heter fortfarande inte Inna jag heter Ninna.

hihi poss <3

2011-07-06 @ 15:29:58
Postat av: samma som över!

hur många syskon har hon ? 1 riktigt, två halva & sen jag!= Fel



hur många syskon har hon ? 1 riktigt, 3 halva & sen du! = Rätt

2011-07-06 @ 15:34:22

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback