x2

äsch vafan mår bättre redan nu! så svarar på det två jag missat.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

1. det alla gör antar jag, köper kläder & åker utomlands. jag har faktiskt lovat ett par vänner att om jag vinner 1 miljon, så skall dom få lite cash. och där håller jag faktiskt fast mitt ord!
2. hm... jag har varit beroende av tuggummi och bara för det så har min käka praktiskt taget gått sönder. så nu får jag inte tugga tuggummi på cirka ett år! men om jag inte tuggar tuggummi, då tuggar jag på något annat! halsband, sladdar, blomma...-> allt möjligt! jätte jobbigt, och det går inte att sluta. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback