tråk

TIDSFÖRDRIV.

Tio saker om mig
1. Är du singel? - tyvärr aa
2. Är du lycklig? - här och nu, nej. 
3. Är du uttråkad? - jo därför jag gör testet.
4. Är du ledsen? - mjo.
5. Är du italienare?- HELL YEAH! men nej.
6. Är du gravid? - no man.
7. Är du full? - alltid. fast på mitt eget sätt. 
8. Är du cooling? - coolast.
9. Är du från irland? - nein. hahahhahahahha, så skriver jag på danska eller vad de är...
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - förlovade. ♥

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid förstaögonkastet? - JA.
2. Har du någonsin blivit sårad? - JA.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? - JA.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? - ja....
5. Har du kysst något inom de två senaste veckorna? - sisi
6. Har du haft en hemlig beundrare? - haha jo, tönt. 
7. Är du kär? - mhm... 
8. Vill du gifta dig i framtiden? - yeah


Två alternativ
1. Kärlek eller lust? - VA? :O
2. Hår eller Ögon? - förstår inte. jag behöver båda två tack.
3. Katter eller hundar? - inget, ysch.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? - jättemånga vanliga kompisar.
5. Tv eller internet? - internet!
6. Coca-Cola eller Pepsi? - inget, blä.
7. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? - beror på sällskapet.
8. Pengar eller lycka? - lycka helt klart. 
9. Dag eller natt? - beror på sällskapet.
10. Msn eller mobil? - mobil.


"Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - ja...
2. Brutit ett ben? - nix :( 
3. Gjort nåt du ångrar? - åhåhååååja! 
4. Hoppat Bungee Jump? - nej men tror jag gör det i teneriffa!
5. Ljugit för någon du tycker om? - mhm.
6. Ätit en hel tårta? - haha nej. 
7. Gjort bort dig offentligt? - yeah, men är ganska kunlig på att styla till det. 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? - hm... nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? - jaa , 6 år.
10. Velat försvinna? - JA. 



Senaste
1. Telefonsamtalet du ringde? - Oscar.
2. telefonsamtalet du fick? - Unni. 
3. Personen du var med? - Pappsen♥
4. Roligaste grejen som hänt? - det hände igår, men jag skrattar åt det nu för igår var jag sur över det. blev lurad utav Anton, Simon & Oscar -.- 
5. Personen du sms:ade? - Isac
6. Du skrev till på msn - haha as länge sen. edvin tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback