IM HAPPY NOW!

<- engla
jag hann blogga, jihaa!
är hemma nu efter ha sett fotboll hela dagen.
-> fick snacka med några jag inte träffat på ett tag tex: LISEN & MIXIE♥
sen gick 8:3b(ög) vidare till semifinal :) - har inget emot dom bara tycker dom inte var värda vinnare. ursäkta!
klockan fem drar jag till storstaden och sover vid finaste engla. skall tydligen vara med emilia ett tag också, inte träffat den tjejen på länge så det blir väl kul!
och kanske truls och någon david ikväll? haha.
JUSTE, jonte hade en helt enormt läcker mössa som jag bara SKALL ha!!! -> på tal om inget.
imorgon ser jag när niorna spelar fotboll i stan. GOTT DE! ganska långt inlägg, sorryborrysixtenblixten.
vi hörs & ses. PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback