Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

jo men herregud. jag faller för alla, låter helt galet. men har sjukt lätt för att bli kär. oavsett ålder, hudfärg, storlek osv.
men ja... jag faller allra mest för de killar som startar kontaken med ett leende. like moi-
lite sånt här ja tack->
välklädda. men jo wtf är det... alla har ju sin egen stil. jag faller inte för hafs lafs utan jag är typ like it to jeans och t-shirt. eller linne och chinos typ!
snygga. många tycker jag har skit konstig stil när det gäller killar ibland. hah. men oftast är väl de snygga dom där som alla brudar suktar efter, pojken populär...! (snygg mage är femtioåttatusen guldiga + till) hihi.
intressen. musikintresserad, sportintresserad. jag gillar faktiskt inte pojkar som endast sitter vid datorn och geekar. men de två första är väl inte ett måste, men vad annars finns det att göra? hehe...
-> dom skall inte vara rädda för att visa kärleken, acceptera mig som jag är, inte bry sig om åldern och allt dedär gulliga.
hahaha....

-> A REAL MAN DOESN'T LOVE MILLION GIRLS,
HE LOVE A GIRL IN A MILLION WAYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback