->

Ni som kommenterar anonymt, patetiskt! (Jag tilltalar inte de som kommenterar snällt utan de övriga) Ni ställer rent ut sagt dumma frågor och lägger onödiga kommentarer. Jag svarar inte på dem så som sagt är det patetiskt och oanvändbart. :-)
Har varit dålig på att uppdatera på senaste som ni förmodligen märkt, "höhö". Anledningen till det är för jag fått min Iphis och spenderar mest tid vid den. Jag vet att det finns en "blogg.se" app, men den är verkligen jätte dålig... Försöker så ofta jag kan iallafall! :) Bilder från senaste dagarna ->
Nämen hallå!
Puss!
Åååh fina kusin!
Affiboy
"Det går bra nu!"
Spelade fotbollscup idag. Vidare till final! Väldigt lyckad bild (...Osv)
Åh den här killen alltså. Om ni bara visste hur mycket jag tycker om just honom! Så otroligt härlig på alla sätt och vis♥♥♥ 

Världens bästa var hemma vid mig ikväll. Firar dessutom nyår med honom och flera underbara. Hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp en bild på dig o Jocke? :) -din pojkvän!

2011-12-28 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback