Sista


Jag tänker inte göra någon big deal utav att detta är mitt sista inlägg. Utan jag vill bara berätta än en gång hur tacksam jag är över det jag fått varit med om detta år. Jag är så otroligt tacksam att jag fått lära känna och att jag har fått umgås med mina underbara vänner. Allt min familj gett mig, kärlek och värme. 
Nu är det några timmar kvar av året och jag spenderar det med det finaste folket man kan hitta. Blir så otroligt lycklig när jag är i den här miljön av människor. 
Jag önskar er alla en amazing kväll på festgolvet/i soffan med familjen/med vännerna. Var ni än är kan ni inte missa raketerna! Följ mitt råd och kliv ut ur dörren och se på det fina. 
Vi ses 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback