Anonym jäkel som gillar att förstöra för andra.


Dehär är anledningen till varför man aldrig länkar sin blogg på facebook. Femtonhundra möjliga kan ha skrivit denhär kommentaren och det enda jag vet är att den kommer från Gotland. Vem är du? Vad vill du? Vad är grejen med att skriva på Engelska? Dessutom förstår jag inte logiken med varför du tar upp Jar Of Hearts, som jag sjöng för ett halvår sen? Hoppas DU blir en bättre person och slutar säga vad folk ska göra och inte göra inför nästa år. Hoppas du inser vem som gör fel. Jag säger inte heller att jag inte gör misstag, för det gör jag. Flera tusen. Om och om igen. Men jag är bara tretton år och har så jävla mycket mer och lära. Du/Ni kan inte förvänta er mer än det jag kan åstadkomma.

Kommentarer
Postat av: Annie

Vilken idiot !

2011-12-31 @ 12:56:36
Postat av: Diana

Bra sagt Linnéa!

Är det någon som ska skaffa sig ett liv så är det han/hon...

2011-12-31 @ 16:24:37
URL: http://silverpearls.blogg.se/
Postat av: Diana

Bra sagt Linnéa!

Är det någon som ska skaffa sig ett liv så är det han/hon...

2011-12-31 @ 16:25:19
URL: http://silverpearls.blogg.se/
Postat av: Majaaa Edelswärd

word där, idiot som skriver så.. -.-

2012-01-01 @ 15:56:21
URL: http://majaedelswards.blogg.se/
Postat av: allanie minorovsajk

om du inte bryr dig, varför lägger du ens tid på att svara på dom elaka kommentarerna? lite måste du ju bry dig då...

2012-01-01 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback