ett test

finaste robi
Hemma i mitt hus nu. Idag har vi hängt i stan & så har jag tränat! 

1. Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? jag vene.
2. Ångrar du det? -
3. Har du varit full i sommar? nej
4. Har du pussat någon i sommar? a
5. Isåfall vem? -
6. Badade du mycket? nej
7. Rökte du? nej
8. Snusade du? nej
9. Förlorade du någon vän? ne
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? du snurrar min värld
11. Vad skiljer den här sommarlovet från förra? vene
12. Grillade du mycket i sommar? nä
13. Åkte du vattenskidor? nope
14. Blev du tillsammans med någon? naj
15. Fick du någon ny kompis i sommar? jo.. typ
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? det MÅSTE bli bättre.
17. Har du druckit tills du spytt? haha nej
18. Sårat någon? har jag säkert
19. Dansat mycket? nej
20.Träffat nya människor? nej
21. Kysst en främling? nej
22. Tagit droger? aldrig
23. Haft en sommarflört? m
24. Gråtit? JA
25. Skrattat tills du kissat på dig? nej, men nästan
26. Tältat? nej
27. Varit vaken en hel natt? nej
29. Hånglat? nej
30. Haft ett förhållande? nej
31. Gjort dig riktigt illa? nä
32. Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej
33. Läst en bok? jo
34. Skickat fel sms med flit? nej
35. Suttit vid datan en hel natt? nej
36. Näckat? neje
37. Solat naken? neje
38. Fått utegångsförbud? naaaj
39. Sagt “jag älskar dig" och menat det? JA
40. Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? nej
41. Varit i slagsmål? nej
42. Pussat någon utav samma kön? inte i sommar nej.
43. Sjungit högt på ett berg? nej
44. Kysst någon i regnet? nä
45. Kysst någon i skogen? naje
46. Kysst någon du inte borde? naj
47. Tappat rösten? naj
48. Varit på festival? men nej -.-
50. Gått ner i vikt? tror inte det.
51. Brännt dig? aa
52. Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nej
53. Varit utomlands? nej
54. Gjort ett bra köp? CANON EOS 40D <3
55. Tagit upp kontakten med en gammal vän? erica <3
56. Haft skadeglädjen? trorde
57. Sovit under bar himmel? nej
58. Vad kommer du sakna mest? vet inte.
59. Har du sommarjobbat? nä
60. Har du svart ärligt på alla frågor? ja
1. Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? Ohja absolut!
2. Ångrar du det? - Jodå vissa av händelserna.
3. Har du varit full i sommar? Nej, stolt av att klara mig igenom denhär sommaren utan alkohol faktiskt. Med tanke på vad jag varit med om
4. Har du pussat någon i sommar? Självklart.
5. Isåfall vem? - Gustaf, Elliot, Adam, Terese, Lisa...vafan alla!
6. Badade du mycket? Nej, skäms lite..
7. Rökte du? Nej
8. Snusade du? Nej
9. Förlorade du någon vän? Kan man väl inte säga..
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? Vill du ligga med mig då, förstås!
11. Vad skiljer den här sommarlovet från förra? Haft sjukt mycket roligare
12. Grillade du mycket i sommar? Hur ofta som helst haha
13. Åkte du vattenskidor? Nej..
14. Blev du tillsammans med någon? Yes♥
15. Fick du någon ny kompis i sommar? Herregud ja!
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? Om det ens är möjligt får vi hoppas på det!
17. Har du druckit tills du spytt? Hahaha jaa, cola
18. Sårat någon? Uppenbarligen.
19. Dansat mycket? Fyfan ja! Däremot inte tränat dans, vilket är tråkigt.. :/
20.Träffat nya människor? Jävligt många om jag ska vara ärlig.
21. Kysst en främling? Ja.
22. Tagit droger? aldrig.
23. Haft en sommarflört? ohja
24. Gråtit? mmm
25. Skrattat tills du kissat på dig? hahaha ja
26. Tältat? jadå
27. Varit vaken en hel natt? ja!
29. Hånglat? Joeee
30. Haft ett förhållande? Ja
31. Gjort dig riktigt illa? Hm, nej
32. Gjort några nya percingar/ tatueringar? Tyvärr
33. Läst en bok? jaa
34. Skickat fel sms med flit? Hihi ja, bus
35. Suttit vid datan en hel natt? Möjligen
36. Näckat? JOE
37. Solat naken? JOE
38. Fått utegångsförbud? Naje
39. Sagt “jag älskar dig" och menat det? JA
40. Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? nej
41. Varit i slagsmål? Jo
42. Pussat någon utav samma kön? Massvis haha
43. Sjungit högt på ett berg? Ja, Isabelle <3
44. Kysst någon i regnet? Jaa
45. Kysst någon i skogen? Ja
46. Kysst någon du inte borde? Hm..nej :)
47. Tappat rösten? Nja
48. Varit på festival? Ja
50. Gått ner i vikt? inte vägt mig, har nog gått upp haha
51. Brännt dig? aa
52. Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? mobilen :(
53. Varit utomlands? Nej
54. Gjort ett bra köp? Massa..massa jävla glass!
55. Tagit upp kontakten med en gammal vän? Hm, jo
56. Haft skadeglädjen? Ohja
57. Sovit under bar himmel?  Bästa på sommaren hallååå
58. Vad kommer du sakna mest? Värmen & friheten
59. Har du sommarjobbat? Lite
60. Har du svart ärligt på alla frågor? Absolut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback