Sämsta kvällen i mitt liv, någonsin

Jag mår verkligen jätte dåligt. Jag skakar, min mage kniper, tårarna rinner, har svårt att andas. Men vissa människor har förvånat mig ikväll, dom finns mer än vad man tror. Sen är det även en vän som sjunkit så lågt att jag inte kan se henne i ögonen längre. Att hon ens klarar av att leva efter hon förstört någonting sånt här starkt.
E, jag vet inte vad jag ska tro om dig längre. Nyss var du min bästavän, nu är du luft.

en av anledningarna till hur jag kunnat överleva denna kväll. you're the best

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kärlek till dig gumman! Låt inte dom dra dig ner i djupet. Du hör hemma inte hemma där!

2011-08-28 @ 12:20:14
URL: http://lovisaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback