Jennifer, vilken pingla!


random bild från jenna's data. jävligt fina brudar på bilden iallafall. astrid & jennifer♥
Cho pajas linnéa här! Är det bara jag som lägger märke till att jag bloggar mindre och mindre nu när skolan närmar sig? Hur aktiv kommer jag vara under skolans gång då liksom?
Vad som är säkert är iallafall att jag vet att nu de kommande halvåret kommer jag ha träning varje dag i veckan. Dans 3+ gånger i veckan.. Fotbollen är oklart , om träningarna lägger ner kommer jag fortsätta lira två gånger i veckan. Innebandy 2+ gånger i veckan. Sen ska jag förstås ut och springa som jag gör mycket på vintern (konstigt, I know) . Styrka kommer det bli mycket också :-) Bara så ni är beredda..


Igår kväll var jag & jennifer vid brottet. Där tände vi en eld, grillade marsmellows och  myste galet. Vi hade trots allt mycket att snacka om! Efter det sov vi till tre under stjärnorna, tills vi frös alldeles för mycket så vi gick in.
Planerna idag är oklara, men det får ni höra om ikväll.
 Ha en trevlig sista sommarlovsdag! & ha en trevlig första skoldag för er som redan börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback