hallelujah

whop i remember this crazy summernight.

Varför jag inte skrev webbadressen till min nya favoritsida, som jag skrev om i förra inlägget. Är för att om jag hade skrivit ut den hade alla gått runt med de plaggen jag beställt, någon vecka senare. & det är jag inte på hugget på. 
Idag drog jag som sagt till Visby. Första hållplatsen blev dansskolan, där jag hängde någon timme med awesome people. Därefter tog jag mig till Öster, gående (guldstjärna i kanten). Mötte upp favorit Clara, skiner upp som en sol varje gång jag ser henne. Vi pallrade oss till MCD för vi hade inget annat att göra..där var anton & kicke som underhållade oss. Eftermiddagen slöt med att jag satt på Wayne's med Kicke, Anton, Deras vän, Clara & Terese♥
Nu är jag hemma och taggar sängen lite smått. Avslutar alltid dagen med en charmig film, ikväll står alvin & hans polare på tur. Efter filmen låter musiken i mina öron & så försvinner jag i drömmarnas värld oftast till Hallelujah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback