Depp brud upp med en hand

För er som lagt märke till att det inte går att kommentera..jag upptäckte det också nu. Men jag har inte någon större lust till att fixa det idag. Är trött, svidig och inte på humör. Och min bästavänner som bott bredvid mig hela sommaren, bor inte längre där. Jag har varit med dom varje dag hela sommarlovet, vi har delat på allt. Nu har alla sex älskade dragit till NY och ska stanna där ett bra tag. Jag saknar dom så det gör ont.

1a skoldagen idag dåra. Schemat var äckligt dåligt, men min klass är grym. Många människor på skolan är totally awesome och många människor på skolan jag drar mig ifrån.
Jag skulle ännu offra min stortå för att gå i Visby, fan.
Ikväll är det första innebandyträningen, men så som jag uppfattat är det bara fys. Och med tanke på att jag hållt igång hela sommaren och även varit på två sportläger där det är antingen tre eller fem träningar varje dag...så är det inte behövande i mitt fall. Plus att jag inte orkar. Men jag har som mål denna vinter att pallra mig till träningarna, oavsett. Kommer bli svårt eftersom jag är helt galet lat. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback