Vårkänslor

min sockersöta kusin ruth
ejdvin en av dom skönaste snubbarna jag känner. tyvärr kommer han lacka för jag lägger ut den här bilden...
underbar tjej dedär.
jag & johänna
för alla er som tror jag är så kass på att laga mat, IN YOU'RE FACE!
till o med ätbar ;)
Jag har legat i solen hela dagen & pressat. Flera gånger tänkte jag tanken att göra något mer behövande, men jag var fast. Därför upptaderingen varit usel! Nu skall jag duscha, raka benen osv. Efter det skall jag sätta mig i solen igen, smaska i mig jordgubbar & läsa på boken jag är sjukt inne i. 
Den heter 'Vecka 36', egentligen en vuxen deckare som mum just läst ut. Jag påbörjade den igår och har snart läst ut hela. Den är fantastisk och helt klart läsvärd! Jag kommer göra en redovisning när jag är klar med den, troligtvis imorgon. Bloggar senare, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback