Popopopopopo popcornfrisyr

tycker att det passar bra med en svettig ovacker bild till just detta inlägg.
Wow va fresh jag känner mig här & nu, verkligen skönt. Vill ni veta en ganska frän grej? Jag lyssnar alltid på Mojje när jag duschar, han är så otroligt go plus att jag blir allmänt glad av hans låtar!
På tal om inget: Jag har två födelsemärken, ett på ryggen & ett på axeln. De födelsemärket jag har på axeln, de blir bara större ju mer jag är i solen...-> är det normalt?
Nu kom lillebrorsan upp & grät för han saknade mamma, som varit borta i endast en timme? *Suck*
SEE YOU LATER GUYS

Kommentarer
Postat av: Syster

Du är så jävla snygg lillan! & ditt födelsemärke skall du kolla upp, jag skall åka till läkare den 15 för jag skall kolla att inte mina leverfläckar på halsen är kacer, för om man får många nya och dom växer, börjar att blöda eller något sånt skall man kolla med läkare. så prata med m&p! <3

2011-04-28 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback