kärlekens tunga

bokstavligen godmorgon! klockan är ju faktiskt tio, och jag är uppe... på en lördag.
Varför? Jag är vid Unni, vi skall gå till kyrkan snart där mamma hämtar oss. Hon kör oss till stan & vi ser på dansare från 11-18, skoooj.
Gårdagen var väldigt kul! Fick träffa personer jag inte träffat på ett väldigt bra tag. Däremot skulle jag upp & klättra i ett träd men jag ramla ner... självklart! Så jag skrapade upp mitt sår jag har på armen ännu mer, snill1. Det gjorde i vilket fall förskräckligt ont.
I princip hela kvällen hängde jag nere i pingisrummet med massa pojkar & Unni. Bortsett från ett tag då Saga lärde mig den dansen jag inte kunde, love u dude. Och i slutet av kvällen låg jag och pratade med simon i tv-rummet, väldigt bra kille dedär. vi hörs, puss


Kommentarer
Postat av: moaffoto

SV: Haha , försent !

2011-04-30 @ 20:56:05
URL: http://moaffoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback