jag vill hem

Ingen förstår hur jobbigt det är för mig att bo där jag bor. Vad har jag här? Inget. Jag pallar inte av att vara hemma utan att gråta, gråta för jag vill bara bort. Allt vore så mycket lättare om jag bodde i vibble, eller visby. Där jag har min framtid, mina vänner & mina syskon. Men hur skulle jag kunna få min mamma & pappa att förstå? Så många gånger jag tagit upp att jag inte vill vara 'någon jävla bonde'... Det är omöjligt.
Jag älskar att träna, men jag klarar inte av att träna när det är dålig stämning. Som det är i mitt innebandylag, jag vet åtminsone två brudar där som bara snackar massa bullshit & sprider ut rykten. En av dom har gått till våran tränare & sagt en personlig grej om mig till honom, fuck you bitch.
Klassen, bara massa shit. Det börjar bli bättre, men vi kommer aldrig bli den klassen vi en gång var. Bästavännerna. ♥
Mina syskon och jag. Vad fan skall jag skriva? När det gäller det är det enda jag säger ....skjut mig.
Jag är så galet värdelös också, jag ser aldrig det jag har. Speciellt när det gäller mina vänner. Var nära inpå att förlora den bästa: Lisa, som tur var ordnade det sig. Detsamma med ville, vilhelm & gustaf. Vart tog Danni & Ida vägen? Och wille♥? Isabel? Jenna & Emma? fan va dum jag är.
Ni ser rubriken... så vart är hemma? Hemma är: i min systers famn, i terese rum, i unni eller elins hand, på dansgolvet eller i vibble. Det är dom platserna jag skulle döda för att inte förlora.

Vill bort, vill hem. Pallar inte den här skiten längre.

Kommentarer
Postat av: Syster

Du kan ta bussen, vilken dag, vilket tid på dygnet som hellst, när som hellst. Du kan plocka fram mobilen, skicka ett sms, ringa ett samtal när som hellst! <3

2011-04-28 @ 21:11:01
Postat av: majaa

vem i innebandy laget?:o

2011-04-28 @ 21:41:32
URL: http://juump.blogg.se/
Postat av: ida johansson

älskling då.. finns här hela tiden, när dom helst. och det vet du hjärtat <3

2011-04-29 @ 06:29:17
URL: http://ourdayforastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback