godnatt siv gutt

den där grabben till vänster är en pärla, oavsett ni ser det eller inte.
tillfällig header, tryck f5. någon gång nu i dagarna skall jag fixa hela designen eftersom den jag har nu är inte snygg någonstans? uäk.
Nu tänkte jag iallafall städa rummet, fixa inför imorgon, bädda ner mig i sängen, läsa, ringa gab?, se film & sen försvinna in i drömmarna.
Imorgon är det den skönaste skoldagen, knappt några seriösa lektioner, om det här vore facebook hade jag tryckt på gilla direkt!
Efter skolan är det dans, inte taggad överhuvudtaget, funderar starkt på att sluta med dans... Wopps vad jag kommer få höra nu. Efter den träningen är det innebandy, vilket jag är mer tagg på. Skall ju faktiskt på innebandyläger i sommar, det trodde ni inte va? Jag satsar ju inte på innebandy egentligen, men hörredu, varför inte?
Aoch vad jag babblar, sov gott mina skönheter. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback