ändrade planer

ganska så gammal bild, hihi.
hallåhallå!
som ni ser på rubriken är det ändrade planer. vad jag menar med det är att det inte blir någon innebandyträning ikväll, buhu! utan jag dansar & kommer sedan befinna mig vid min gammelmormor♥ som fyller en väldans massa med år. nu sitter jag i skolan, som jag brukar göra vid denna tid. har fotokurs & idag har vi diskuterat macro, skojskoj.
snackade även med några tjejer i skolan idag: moa, fanny, annie & jasmine. dom tycker jag skall lägga upp mer bilder på bloggen, absolut säger jag bara. om ni har något mer ni tycker jag borde göra mer, eller mindre i bloggen, hör av er :)
* en grej till: välkommen alla nya läsare!
*ännu en grej till: idag åker min bästavän gabriel♥ till london tror jag det va, kommer sakna den grabben, wäää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback